3 lata spokoju w prezencie!

Bezpłatna regulacja, konserwacja i naprawa uszkodzeń na całe Twoje zamówienie!

Zyskaj bezpłatny Pakiet Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata w prezencie!

Jak skorzystać z Pakietu Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata?

  • Kup komplet produktów PORTA (drzwi + ościeżnicę + klamkę)
  • Zamontuj drzwi korzystając z usług Autoryzowanej Grupy Montażowej
  • Zarejestruj się w ciągu 30 dni na stronie www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa w terminie 30 dni od daty montażu

Pakiet Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata gratis przy zakupie drzwi z montażem Autoryzowanej Grupy Montażowej PORTA.

Obowiązuje do 31 grudnia 2025.Regulamin promocji dostępny tutaj.

Częste pytania o promocję:

Promocja rozpoczyna się w dniu 01.01.2025 roku, a kończy się dnia 31.12.2025 roku.

TRANS ID znajduje się na karcie gwarancyjnej i rozpoczyna się od np. Z//..... lub ZK/… , E//…. lub EK/.

Uczestnik może wielokrotnie brać udział w promocji w okresie jej obowiązywania.

Rejestracji, należy dokonać za pośrednictwem formularza na stronie: https://www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa

W tym przypadku niezbędne jest:

TRANS ID, które znajduje się na karcie gwarancyjnej

Faktura, dowód zakupu, paragon lub umowa - skan

Imię i nazwisko oraz numer kontaktowy do montera

Nazwa sklepu

Adres zamieszkania Klienta

Adres mailowy, numer kontaktowy Klienta

Akcja promocyjna jest przeznaczona dla Klientów, którzy złożyli
zamówienie u Sprzedawcy na Komplet (ościeżnica + skrzydło + klamka z
oferty PORTA) wraz z montażem wykonanym przez AGM. Zakup powinien być
dokonany w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

Tak, Pakiet Bezpieczeństwa PORTA obejmuje zarówno produkty z oferty standardowej jak i niestandardowej.

Rejestracji należy dokonać 30 dni od daty montażu (montaż AGM) na stronie: https://www.porta.com.pl/pakiet-bezpieczenstwa

Twoje Konto Klienta zostaje utworzone podczas rejestracji Pakietu
Bezpieczeństwa PORTA. Loginem do Konta Klienta jest Twój adres email
podany podczas rejestracji. Hasło do Konta Klienta utworzysz
samodzielnie poprzez potwierdzenie aktywacji w otrzymanej wiadomości
mailowej.

Konsultant skontaktuje się z Tobą niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia oraz jego weryfikacji.

Należy dołączyć skan faktury, umowy, paragonu lub dowodu zakupu, który Klient otrzymał w Punkcie Sprzedaży.

Reklamację zgłosisz za pośrednictwem swojego e-konta, które jest dostępne pod tym linkiem: https://www.porta.com.pl/bezpieczenstwo
W
panelu Klienta wybierz dla którego z produktów chcesz zgłosić
reklamację, opisz co się dzieje i dodaj zdjęcie, które przedstawi
zgłaszaną wadę/usterkę. Gdy reklamacja zostanie zarejestrowana po
stronie naszych systemów skontaktuje się z Tobą Twój opiekun, który
będzie zajmował się Twoim zgłoszeniem.
Reklamację możesz zgłosić
również telefonicznie na dedykowanej infolinii 585 858 056 (czynna od
poniedziałku do piątku od 8 do 16). W trakcie rozmowy Konsultant
zweryfikuje Twoje dane, posiadany Pakiet Bezpieczeństwa oraz przyjmie
zgłoszenie dotyczące reklamacji.

Use this text to share information about your brand with your customers. Describe a product, share announcements, or welcome customers to your store.

Pakiet Bezpieczeństwa PORTA dotyczy wszystkich produktów dostępnych z naszego katalogu www.porta.com.pl/ks m.in. drzwi wewnątrzlokalowych, technicznych oraz wejściowych.

W terminie do 14 dni od zebrania wszystkich niezbędnych informacji
klient otrzyma od nas na swoim indywidualnym koncie i na podany
wcześniej adres mailowy decyzje dotyczącą zgłoszenia.